۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

نظر خودم

<<بسم الله الرحمن الرحیم>>
بعد از مدت ها می خواهم به خودم اعتماد کنم و چند کلمه ای در مورد ایت الله منتظری بنویسم. به نظر بنده ایشان انسانی کاملا پاک و مرجعی بسیار عظیم الشان می باشد که در طول حیات مبارکشان جز در راه اسلام قران قدم بر نداشت. ایشان مجاهدی نستوه و صبور در مقابل مشکلات و استوار همچون کوه در راه رسیدن به اهداف اسلام تلاش کرد. چند مساله در مورد ایت الله منتظری مطرح می باشد که به اخصار به بیان و پاسخ به آنها می پردازم
1.ایشان را به ارتباط با گروه سید مهدی هاشمی و دادن وجوهات به ایشان متهم می کنند که اساسا مساله ای بدون پایه و اساس است و مبنای ان را به ارتباط فامیلی سید مهدی هاشمی با داماد معظم له که ایشان نیز دارای درجه ی اجتهاد می باشند گذاشته اند که همگی تهمت و ترور شخصیت ایشان است و تا کنون هیچ مدرکی در این باره یافت نشده و همگی مهملات عده ای است که نه دنیا را دارند و نه اخرت را وقضیه ی طرفداری ایشان از سید مهدی هاشمی نیز همان حکایت یک کلاغ چهل کلاغ است که روسای حکومت همواره از این شگرد به طرز ماهرانه و با تبلیغات زیاد در رسانه ها برای سرکوب چهره های مطرح در انقلاب استفاده می کنند و در سخنانی از معظم له امده که ایشان صرفا چند باری به امام توصیه نمودند که در اعدام سید مهدی هاشمی سئه ی صدر نشان بدهند به دلیل ان که شخصیت های مهم بسیاری از رجال انقلاب خواسته یا ناخواسته با اعدام سید مهدی هاشمی از گردونه ی انقلاب خارج می شوند.
2.ایشان را به پیروی از منافقین متهم می کنند که این مساله از اساس و بنیاد در مورد ایشان مطرح نبوده و نیست. ایشان در جریان اعدام منافقین بدلیل این که در بین اعدامیان بسیاری از جوانان فریب خورده نیز وجود داشتند نظر معظم له این بود که باید در مورد این قشر از جوانان فعالیت فرهنگی صورت گرفته و آنها روشن گری شوند نه آنکه همه را بلا استثناء اعدام کنیم که این مساله مایه ی بی آبرویی نظام است.
حرف های دیگری که در مورد ایشان مطرح شده که مسایل اصلی پاسخ داده شد. امید است مردم با دیدگاه های واقع بینانه با مسائل برخورد کنند و صرفا به مطالب تلویزیون و رسانه های عمومی که همگی در راستای تحقق اهداف حکومت است اکتفا نکنند. اینجانب همگان را به خواندن کتاب خاطرات معظم له دعوت می کنم تا مطالب بهتر روشن شود.